Laiks: 2023. gada 19.aprīlī
Vieta: Liepājas Liedaga vidusskola
Dalībnieki: 1.-12.klašu pedagogi
Semināra mērķis un uzdevumi
- Semināra mērķis: Mācību procesa diferenciācija un formatīvā vērtēšana mācību stundās ir kā līdzeklis kvalitatīva un mūsdienīga mācību procesa organizācijai, veicinot izglītojamā pilnveidi un izaugsmi.
- Semināra uzdevumi:
- Diferenciācijas un formatīvās vērtēšanas aktualizēšana.
- Nodarbības/mācību stundas vadīšana pedagogiem.
- Atgriezeniskā saite par nodarbību/mācību stundu.
- Resursu pieejamība un izvēle mācību stundai.
- Mācību stundas plānošana atbilstoši efektīvas un kvalitatīvas mācību stundas kritērijiem.
- Dažādu mācību metožu un paņēmienu izmantošanas iespējas mācību stundās, lai nodrošinātu kvalitatīvu mācību procesu Liepājas Liedaga vidusskolā.
Darba kārtība:
1.daļa
-
10:00 – 11.00 – Zālē
Diferenciācijas nozīme organizējot mācību procesu. – Irēna Oše
Formatīvā vērtēšana – līdzeklis zināšanu diagnostikai. – Jana Freimane, Aleksandra Arzaņājeva
-
11:10 -11.50 – Zālē
Dalīšanās grupās.
Pieredzes apmaiņa un praktisku piemēru (par diferenciāciju un formatīvo vērtēšanu) izpēte.
-
12:00 – 12.20 – mācību stundas
5.kabinets – “Loģiskums”
6.kabinets – “Vērtīgums”
7.kabinets – “Valstiskums”
8.kabinets – “Sportiskums matemātiskumā”
44.kabinets – “Rebustika”
-
12:20 – 12.30 – AS pedagogam par nodarbību
-
12:30 – 13.00 – Zālē – kafijas pauze
2.daļa
-
13:00 – 14.00 – Zālē – Emocionāls atbalsts pedagogiem
3.daļa
-
14:00 – 14.30 – Zālē – AS saite par darba procesu
– AS nodarbību
– Nodarbības vadītāju refleksija
– Turpmākās darbības