📝2025./2026.m.g darba plāns
Izglītības iestādes darbības pamatmērķi
Izglītības iestādes misija – attīstīt izglītojamos zināšanas un prasmes, ar kuru palīdzību viņi spēj veidoties par autonomām personībām un pilnveidot savus talantus.
Izglītības iestādes vīzija par izglītojamo – izglītības iestāde kā veiksmīgas integrācijas paraugs, kurā sadzīvo klasiskas un mūsdienīgas iestādes vērtības, indivīda personība ar kultūru daudzveidību.
Izglītības iestādes vērtības cilvēkcentrētā veidā:
Atbildība – par izvirzīto mērķu sasniegšanu, veicinot savas personības attīstību un skolas reputāciju.
Drosme – uzdrošināties akcentēt jaunradi; drosme kā cieņpilna rīcība.
Empātija – spēja iejusties otra pārdzīvojumos un sniegt aktīvu atbalstu.
Izglītības iestādes darba prioritātes un plānotie sasniedzamie rezultāti 2025./2026.mācību gadam
| Izglītības iestādes darba prioritātes | Rādītājs | Plānotie sasniedzamie rezultāti | Laiks | Atbildīgais | Piezīmes |
| 1.Valsts valodas lietojums | Kvalitatīvi | pedagogi pārzina valodas apguvi veicinošas komunikācijas stratēģijas (nodarbība pedagogiem) | 25.08.2025. | E.Malovka | nodarbību vada L.Šilova |
| visās klasēs mācību stundas notiek latviešu valodā, komunikācija ar izglītojamiem un kolēģiem notiek valsts valodā | 2025./2026. m.g. | pedagogi | |||
| pedagogi nodrošina atbalsta pasākumus izglītojamiem mācību procesā, ievērojot individuālo izglītības plānu speciālistu ieteikumus mācību procesam | 2025./2026. m.g. | pedagogi | |||
| vienoti tematiskie mēneši – novada mācību aktivitāti saistībā ar aktuālo mēneša tēmu | 2025./2026.m.g. | pedagogi | septembris – vienotas vērtības un noteikumi Vienotā skolā; oktobris – zaļās profesijas; novembris – patriotisma mēnesis; decembris – labo darbu mēnesis 2.semestris – zaļā domāšana |
||
| sadarbības grupas pedagogiem: sākumskolai, pamatskolai un vidusskolai – dokumentu izstrāde, dalīšanās pieredzē, aktualitātes izglītības posmā | 2025./2026. m.g. | I.Untule, E.Malovka, A.Jericjana | |||
| pasākumi un aktivitātes valodas un patriotisma veidošanai | 2025./2026. m.g. | I.Untule, A.Jericjana | |||
| savstarpējā stundu vērošana 2 mācību stundas gadā: viena klasē, kurā māca; otra savā mācību priekšmetā vai radnieciskā (mērķis- vērot valsts valodas veicinošas komunikācijas stratēģijas stundā) | 2025./2026. m.g. | E.Malovka | |||
| katrs pedagogs mācību gada laikā novada vienu stundu savā priekšmetā, integrējot karjeras izglītības jautājumus, to atspoguļojot pašvērtējumā. | 2025./2026. m.g. | E.Malovka | |||
| pedagogi izvieto atgādnes kabinetā, veicinot izglītojamo valsts valodas prasmes | 2025./2026. m.g. | pedagogi | |||
| Kvantitatīvi | novadīts vismaz 1 pētnieciskais projekta darbs | ||||
| pedagogu, izglītojamo un vecāku anketēšanas datu analīze par vienotu skolas īstenošanu | oktobris, aprīlis | E.Malovka | |||
| 2. Tekstpratība | Kvalitatīvi | kursi pedagogiem par tekstpratību | 04.09.2025., 20.10.2025., 01.2026., 03.2026. | E.Malovka, kursus vada D.Okmane | 03.2026. – tekstpratības piemēri – dalīšanās pieredzē |
| katra pedagoga tekstpratības stundas piemērs (padlet “Pūra lādē”) | 2025./2026. m.g. | mācību jomu koordinatori | pedagogi konsultējas mācību jomās,iesniedz mācību stundas piemēru mācību jomas koordinatoram, koordinators pievieno piemērus savas jomas “Pūra lādē” | ||
| izglītības iestāde īsteno projektu “Skola Kopiena” veicina lasītprasmi 1.-3.klasēs | 2025./2026. m.g. | I.Untule | |||
| Kvantitatīvi | diagnosticējošie darbi latviešu valodā, angļu valodā, matemātikā 1.,2.,4.,5.,7.,8. klasēm un diagnosticējošo darbu analīze | izglītības iestādes DD aprīlī | mācību jomu koordinatori | izvērtēta prasme “tekstpratība” – latviešu valodā, matemātikā, angļu valodā | |
| valsts monitoringa darbi tekstpratībā 3. un 6.klasēm | 2025./2026. m.g. | I.Untule |

