📝2025./2026.m.g darba plāns

Izglītības iestādes darbības pamatmērķi

Izglītības iestādes misija – attīstīt izglītojamos zināšanas un prasmes, ar kuru palīdzību viņi spēj veidoties par autonomām personībām un pilnveidot savus talantus.
Izglītības iestādes vīzija par izglītojamo – izglītības iestāde kā veiksmīgas integrācijas paraugs, kurā sadzīvo klasiskas un mūsdienīgas iestādes vērtības, indivīda personība ar kultūru daudzveidību.

Izglītības iestādes vērtības cilvēkcentrētā veidā:
Atbildība – par izvirzīto mērķu sasniegšanu, veicinot savas personības attīstību un skolas reputāciju.
Drosme – uzdrošināties akcentēt jaunradi; drosme kā cieņpilna rīcība.
Empātija – spēja iejusties otra pārdzīvojumos un sniegt aktīvu atbalstu.

Izglītības iestādes darba prioritātes un plānotie sasniedzamie rezultāti 2025./2026.mācību gadam
Izglītības iestādes darba prioritātes Rādītājs Plānotie sasniedzamie rezultāti Laiks Atbildīgais Piezīmes
1.Valsts valodas lietojums Kvalitatīvi pedagogi pārzina valodas apguvi veicinošas komunikācijas stratēģijas (nodarbība pedagogiem) 25.08.2025. E.Malovka nodarbību vada L.Šilova
visās klasēs mācību stundas notiek latviešu valodā, komunikācija ar izglītojamiem un kolēģiem notiek valsts valodā 2025./2026. m.g. pedagogi  
pedagogi nodrošina atbalsta pasākumus izglītojamiem mācību procesā, ievērojot individuālo izglītības plānu speciālistu ieteikumus mācību procesam 2025./2026. m.g. pedagogi  
vienoti tematiskie mēneši – novada mācību aktivitāti saistībā ar aktuālo mēneša tēmu 2025./2026.m.g. pedagogi septembris – vienotas vērtības un noteikumi Vienotā skolā;
oktobris – zaļās profesijas;
novembris – patriotisma mēnesis;
decembris – labo darbu mēnesis
2.semestris – zaļā domāšana
sadarbības grupas pedagogiem: sākumskolai, pamatskolai un vidusskolai – dokumentu izstrāde, dalīšanās pieredzē, aktualitātes izglītības posmā 2025./2026. m.g. I.Untule, E.Malovka, A.Jericjana  
pasākumi un aktivitātes valodas un patriotisma veidošanai 2025./2026. m.g. I.Untule, A.Jericjana  
savstarpējā stundu vērošana 2 mācību stundas gadā: viena klasē, kurā māca; otra savā mācību priekšmetā vai radnieciskā (mērķis- vērot valsts valodas veicinošas komunikācijas stratēģijas stundā) 2025./2026. m.g. E.Malovka  
katrs pedagogs mācību gada laikā novada vienu stundu savā priekšmetā, integrējot karjeras izglītības jautājumus, to atspoguļojot pašvērtējumā. 2025./2026. m.g. E.Malovka  
pedagogi izvieto atgādnes kabinetā, veicinot izglītojamo valsts valodas prasmes 2025./2026. m.g. pedagogi  
Kvantitatīvi novadīts vismaz 1 pētnieciskais projekta darbs      
pedagogu, izglītojamo un vecāku anketēšanas datu analīze par vienotu skolas īstenošanu oktobris, aprīlis E.Malovka  
2. Tekstpratība Kvalitatīvi kursi pedagogiem par tekstpratību 04.09.2025., 20.10.2025., 01.2026., 03.2026. E.Malovka, kursus vada D.Okmane 03.2026. – tekstpratības piemēri – dalīšanās pieredzē
katra pedagoga tekstpratības stundas piemērs (padlet “Pūra lādē”) 2025./2026. m.g. mācību jomu koordinatori pedagogi konsultējas mācību jomās,iesniedz mācību stundas piemēru mācību jomas koordinatoram, koordinators pievieno piemērus savas jomas “Pūra lādē”
izglītības iestāde īsteno projektu “Skola Kopiena” veicina lasītprasmi 1.-3.klasēs 2025./2026. m.g. I.Untule  
Kvantitatīvi diagnosticējošie darbi latviešu valodā, angļu valodā, matemātikā 1.,2.,4.,5.,7.,8. klasēm un diagnosticējošo darbu analīze izglītības iestādes DD aprīlī mācību jomu koordinatori izvērtēta prasme “tekstpratība” – latviešu valodā, matemātikā, angļu valodā
valsts monitoringa darbi tekstpratībā 3. un 6.klasēm  2025./2026. m.g. I.Untule