“INTERMOBEX” apmeklēšana Laspamasā
📅 2.-6.decembris 2019.
No 2. līdz 6. decembrim 2019.g. MasterClass Erasmus+ projekta ietvaros sociālais pedagogs Anna Ušenina un logopēde Inga Dukule apmeklēja INTERMOBEX (Starptautiskā mobilitātes pieredze) Laspalmasā.
Viņas iepazinās ar salas izglītības sistēmu, īpašu uzmanību pievēršot principiem darbā ar bērniem, kuriem ir mācīšanās grūtībās. Nedēļas laikā mūsu skolotāji apmeklēja vairākas skolas – valsts, privātas un arī daļēji nodrošinātas ar valsts līdzfinansējumu.
Piedalījās vietējo skolu atbalsta komandas aktivitātēs, kā arī apmeklēja speciālo psiholoģisko un pedagoģisko centru, kuru speciālisti sniedz palīdzību studentiem un vecākiem.
Apmācības kursa īpaša uzmanība tika pievērsta palīdzības organizēšanai skolēniem ar īpašām vajadzībām (Students with Specific Needs of Educational Support). Ieskaitot testus un veidus, kurus izmanto, lai noteiktu SLD (specifiskas mācīšanās grūtības), kā arī dažādām metodēm darbā ar šādiem bērniem.
Neapšaubāmi, noderīgas bija arī tikšanās un pieredzes apmaiņa ar nevalstisko organizāciju speciālistiem.
Skola izsaka pateicību organizācijai INTERMOBEX un personīgi Chiara Crisci.
📅 2.-6.december 2019.
From 2nd till 6th December our school’s social worker Anna Ušenina and speech therapist Inga Dukule visited INTERMOBEX organization (International Mobility Experience) in Las Palmas, under the Erasmus+ project “MasterClass”.
They got acquainted with the educational system of the island paying special attention to the principles of working with children who are experiencing educational difficulties. In one week’s time, our teachers visited a number of schools, both state and private, as well as schools that have mixed financing sources. The teachers got to know the work of support teams, as well as the work of special psychological-pedagogical centers, whose specialists provide support to students and parents.
Special attention was dedicated to a helping organization called Students with Specific Needs of Educational Support. Particular interest was towards the tools that are used to identify SLDs (Specific Learning Difficulties), as well as diversity of methods working with these kinds of children.
Undoubtedly meetings and exchange of experience by non-governmental organizations should be considered useful.
The school expresses its gratitude to INTERMOBEX and personally to Chiara Crisci.